Dagens outfit – 67

Skriv en kommentar

24. marts 2014 af Vejen til Birkin

For et par weekendet siden var jeg på cafetur med en god veninde (og en god blogger som du kan læse lige her) Hun tog nogle outfit’s billeder udenfor, hvilke jo altid er bedre.

Jeg har dog virkelig været i tvivl om hvorvidt jeg skulle vise billederne, for jeg havde min nye røde kjole på, og den understregede virkelig min mormave (fantastisk udtryk jeg har lært af Julia).

Men her får i det altså..

DSC_1557 DSC_1550

DSC_1567 DSC_1589

DSC_1560

Praktisk med barnevognen, der kan man lige ligge tingene mens der tages billeder

/Annette

Skriv et svar

