Shopping – regnfrakke

2

6. april 2014 af Vejen til Birkin

Det virker desværre til at min regnfrakke er gået i stykke. Det er lynlåsen, så der er vist ikke så meget at gøre.

Min Danefæ regnfrakke har ellers været en “tro” ven i et par år. Den klarer ikke de helt store regnskyl, men til gengæld kan jeg også have den på hvis jeg tror det begynder at regne.

Det er det jeg ønsker at finde igen, da jeg har en rigtig sådan regnjakke fra Helly Hansen.

Regnfrakker - Copy

1: Danefæ, 2: Ilse Jacobsen, 3: Burberry

Jeg synes ikke udvalget var så stort, så jeg håber og satser på at jeg kan lave lynlåsen mens jeg holder øje med hvad der er i butikkerne.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Shopping – regnfrakke

  1. sofiescloset siger:

    Jeg har set en rigtig pæn en fra Asos i lyserød, den kunne jeg godt finde på at klikke hjem 😀

Skriv et svar

