Shopping – Nye ting til huset

Skriv en kommentar

13. april 2014 af Vejen til Birkin

Nu varer det ikke længe inden vi får nøglerne til vores nye hus. I første omgang skal vi ikke ud over lave de helt store investeringer i møbler, dette tager vi lidt mere som det kommer (altså med undtagelse af 2 barstole, som jeg tidligere har nævnt)

 

Men jeg kigger nu på lidt ting, der vil passe godt ind og som jeg synes vi mangler.

Ønskelisten til det nye hus

1: Brødkasse fra Wesco. Da køkkenet bliver endnu mere åbent og centralt i huset end vi er vant til, derfor synes jeg denne brødkasse fra Wesco i rød ville pynte meget. Desuden vil rød passe med vores allerede røde juicer samt vores sølvfarvede Nespressomaskine. 2. Tissues holder fra Nomess. Når man har 2 små drenge bruges der mange tissues, lige pt. står der kasser rundt i stort set alle værelserne, men da jeg har en formodning om at vi i det nye hus vil være meget i køkken-alrummet synes jeg at den æske der skal være der, godt må være bare lidt pæn. 3. Kobber fad til fx lys. Ja, jeg er også hoppet på kobber bølgen, synes det er sådan en flot farve og drømmer om lamper mm. i farven. Jeg vil dog beherske mig og holder mig til ting i det små, så de kan gemmes væk når jeg bliver træt af dem, så dette fad vil være en god løsning. 4. Bønnebord. Vi får en ekstra stue, mellemgang om man vil. Her overvejer vi at have TV’et stående, men vi ser når vi kommer dertil. Men jeg synes et Bønnebord kunne være så flot der. 5. Nomess sko-kasser. Jeg har allerede en del sko-kasser, men ikke til alle mine sko, og det ønsker jeg mig meget. Det er super lækkert sådan at kunne se sine sko, uden at det fylder alverden.

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin


Skriv et svar

