Den forgangne uge – husejer del 2

Skriv en kommentar

19. maj 2014 af Vejen til Birkin

Det er sjovt der er bare nogle ting, jeg ikke havde den fjerneste idé om inden jeg flyttede i hus. De sidste godt og vel 20 år har jeg boet i lejlighed og har ikke tænkt på skrald én eneste gang.

I hus har man som standard en affaldsbøtte. Den kan jeg jo på en uge fylde med bleer alene.

Og hvad med papir? Jeg synes, vi i lejligheden fik mange reklamer. Det er ingenting sammenlignet med her. Her får vil dejlige ting som “Vi med Hus og Have” , “Villa nyt” og så selvfølgelig alle byggecentrene.

Jeg ved, at jeg kan få et skilt med “reklamer nej tak” , men det er ikke det jeg vil. Jeg vil bare vide, hvordan jeg kommer af med mit papir.

Nå, men heldigvis er der løsninger til disse problemer. Vi har allerede bestilt endnu en affaldsbøtte. Vi har bestilt en papir container samt én til haveaffald, så nu kommer vores indkørelse til at ligne en genbrugsstation.

Til flasker og pap, skal vi i IKEA og købe sådan nogle her. Så er vi forhåbentlig dækket ind.

ikea spande

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

