Challenge accepted

Skriv en kommentar

24. maj 2014 af Vejen til Birkin

Overskriften på dette indlæg referer til en meget brugt frase i én af mine ynglings serier – “How I meet your mother”. Og accepteret en udfordring er netop hvad jeg har gjort.

 

Udfordringen er stillet af Anne som står bag bloggen WhatWhenWhere. Udfordringen er et 30 dages program til lige at blive klar til bikini sæsonen. Ikke at jeg regner med at komme i en bikini, men jeg vil nu gerne lige strammes godt op efter kiloene fra min graviditet er væk.

 

Der er sikkert mange lignende programmer, men hvad jeg godt kan lidt det som Anne har lavet eller fundet frem, er at det er overskuelig og noget jeg kan lave hjemme på stuegulvet enten mens Fidusen sover eller med ham ved min side. Og igen det er der sikkert også mange andre programmer der lover, men det er også lidt sjovt at have en anden muligvis flere at “følges med”.

 

Jeg holder jer opdateret på hvordan det går.

 

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

 


Skriv et svar

