Den forgangne uge – husejer del 3

2

2. juni 2014 af Vejen til Birkin

Jeg er ikke det store have menneske, jo jeg elsker at sidde der med et glas vin eller lignende, men det med at ligge numsen i vejret, det er bare ikke mig. Eller er det??

Nå, men ikke desto mindre har vi jo købt hus. Haven er heldigvis til at overskue, meget græs og ganske få træer. Dertil kommer en stor flisebelagt terrasse.

Og det er så her jeg allerede ser faren lure. Mellem disse fliser er der utrolig meget ukrudt. Mens jeg alligevel gå rundt med barnevognen bukker jeg mig ned i ny og næ og hiver de største op.

Nu er det jo så nærmest blevet en besættelse, jeg har endda anskaffet mig havehandsker. Men når jeg nu har de der havehandsker på, så kan man jo også lige rende rundt med en have saks og klippe grene der irriterer én, og så er det at jeg har fundet ud af at det faktisk er ret hyggeligt. Om det er mangle på at jeg endnu ikke har siddet og slappet af endnu eller ej, ved jeg ikke og jeg ved også at der kommer til at gå lang tid før der kommer bede mm.

DSC_1832

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Den forgangne uge – husejer del 3

  1. Bettina siger:

    Du får gå til indkøb af en ukrudtspray hvis det begynder at gå dig på nerverne 😉

    – Bettina
    http://www.leoliti.com

Skriv et svar

