Shopping – Shopper

Skriv en kommentar

11. juni 2014 af Vejen til Birkin

Jeg har et par måneder tilbage af min barsel, men jeg er bestemt begyndt at tænke mere og mere på jobbet. Blandt andet ved jeg, at jeg kommer til at arbejde mere hjemme om aftenen end jeg tidligere har gjort, og derfor har jeg brug for en taske hvor min computer kan være i.

Jeg er ikke så meget for traditionelle computer-tasker, så det må gerne være en taske hvor computeren kan være i, men som jeg også kan bruge når jeg ikke har computeren med hjem. Jeg orker heller ikke at skulle slæbe rundt på 2 tasker, så her er hvad jeg sådan umíddelbart er faldet for.

shoppers

1. Sort shopper fra Mansur Gavriel, 2. Tote fra Mulberry, 3. Shopper fra Smythson, 4. Tote fra Smythson

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

