Dagens outfit – 75

6

15. juni 2014 af Vejen til Birkin

Trolden har haft fødselsdag her i weekenden – 4 år, og vi havde familien på besøg til boller og gulerodskage (drengens eget ønske).

Det bliver sjovere og sjovere at fejre ham, da han bliver mere og mere bevidst om at han er i centrum. Og så er han bare så dejlig at glæde da man bare kan se glæden stråle i hans øjne. (sorry jeg ikke viser et billede af ham, men det har jeg besluttet mig for at jeg ikke gør her på bloggen)

 

Til dagens outfit, blusen har jeg ikke haft på før, da jeg købte den før jeg blev gravid sidste sommer, men jeg er nu glad for den. Og nederdelen er en virkelig gammel sag, men én af mine ynglings nederdele. Jeg har vist outfittet før på min gine, men nu får I det på mig.

IMG_3157 - Copy IMG_3156 - Copy IMG_3158 - Copy

 Bluse: Zara, Nederdel: Edith & Ella, Sko: Boccaccini, kæde: Ukendt (da det var en gave), Solbriller: Dior

 

 

/Annette

 

Følg min blog på Bloglovin


6 thoughts on “Dagens outfit – 75

  1. miss m siger:

    Stort tillykke med trolden:-)
    Lækkert outfit:-)

  2. Nanna Says siger:

    Sikke nogle fine farver!
    Stort tillykke med de fire år til ‘trolden’ 🙂

  3. Hvor er du cool til at mikse dine items. Jeg ved ikke, om jeg tør være så vovet som dig… men det inspirere mig i hvert fald meget. Mega nice!

    Tak 🙂
    anne

Skriv et svar

