Shopping – Sommer udsalg

Skriv en kommentar

17. juni 2014 af Vejen til Birkin

Jeg synes det bliver tidligere og tidligere, men udsalget er ved at være over os. Og som så ofte før, har jeg sat mig ned og kigget på hvad jeg mangler, har brug for og ikke mindst “ikke kan leve foruden”

 

Jeg synes faktisk ikke jeg mangler alverdens. Måske fordi jeg sidste år ikke brugte mit sommertøj, så er det sådan lidt nyt for mig det hele. Derudover er sommer bare ikke min favorit sæson når det kommer til tøj. Jeg er meget bedre til vintertøj. Jeg mangler nogle basis ting, som altid er dejlige at kunne finde på udsalg.

Sommerudsalg 2014

1. Silke toppe fra Saint Tropez kan jeg aldrig få for mange af, og sæsonenes farver er ofte at finde på udsalg. 2. Blazer fra Carven er meget speciel i farven, men jeg leder efter en græsgrøn blazerjakke og det er ret svært at finde, så dette kunne være et alternativ. 3. Nyt undertøj køber jeg næsten altid på udsalg. Jeg kan normalt godt lide Femilet, så det vil jeg kigge lidt efter.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

