Shopping – Sweater fra By Malene Birger

Skriv en kommentar

22. juni 2014 af Vejen til Birkin

Forleden var jeg lidt ude og ose udsalg og ikke mindst den nye sæson, som så småt er begyndt at komme frem. Jeg så derfor en blomstret sweater fra By Malene Birger, som jeg har set på nettet.

Malene Birger sweater

Jeg er jo ikke den store tilhænger af polyester tøj eller neopren som denne sweater er, men jeg må indrømme at materialet ikke føltes helt så syntetisk som jeg eller har oplevet. Jeg kunne dog fortsat ikke drømme om at give 1499 kr for en polyester sweater, men jeg synes bestemt printet er flot, og så kan man jo købe en matchende nederdel til. Flot sæt.

Malene Birger sæt

Men er det bare mig der synes at det print til forveksling ligner det sæt som Bruuns Bazar har haft her til sommer?

Bruuns bazar sweater

 

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Ps. Fandt en blomstret sweater i samme materiale fra H&M til 120 kr. hvis det skulle være?

HM sweater

 

 


Skriv et svar

