Mine negle

Skriv en kommentar

12. juli 2014 af Vejen til Birkin

Af en eller anden mærkelig årsag kan jeg ikke holde ud at bruge negllak. Det gør ondt i neglene og det er uanset om det er et dyrt mærke eller billigt eller om jeg har fået lavet det ude i byen.

Det er derfor meget meget sjældent jeg bruger negllak, da jeg synes det er for besværgeligt at tage på for så at tage det af nogle timer senere. Jeg kan godt lide at polere mine negle så de skinner naturligt, men det er hårdt for neglene og jeg gør det derfor ikke så tit.

Jeg synes en sommerbrun hånd er flot med lidt farve på neglene, og jeg ville da også ønske jeg kunne, men sådan er det.

Jeg har derfor købt mig en neglepen, hvor jeg kan tegne linjen under neglen lidt op med en hvid streg, det det negelene lidt lyse i det og er et ok alternativ.

IMG_3497

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

