Vejen til Birkin – Barometer – Hvad sker der med den taske??

Skriv en kommentar

21. juli 2014 af Vejen til Birkin

Jeg synes lidt jeg skylder jer en opfølgning på hvad der sker med den Birkin taske.

Da jeg blev gravid indstillede jeg mit barometer, da det jo ikke ligefrem er karrierefremmende at være på barsel, ligesom ens garderobe ikke nødvenigvis bliver bedre. Økonomien blev god nok, jeg fik sparet en den del op, så lidt på rette vej var jeg da.
Men så besluttede vi os for at købe hus, og nu står min fine opsparing i vores indkørelse i form af en lille bil nummer 2….

Men jeg drømmer nu fortsat om en Birkin og jeg tror den skal være sort med guld spænder, lige som denne:

Birkin taske

Billedet har jeg fundet på pinterest 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

