På mandag går det løs

Skriv en kommentar

28. juli 2014 af Vejen til Birkin

Nu er der kun 1 uge tilbage af min barsel. På mandag går det løs.

Er jeg parat til at komme tilbage på arbejde? Både ja og nej; jeg glæder mig til at skulle bruge min hjerne igen og at blive taget seriøst fordi jeg rent faktisk er god til mit arbejde.

Jeg glæder mig ikke til at skulle lade min lille søn være hjemme. Jeg skal bestemt ikke beklage mig, da en kombination af bedsteforældre og mandens barsel, gør at Fidusen først skal starte i vuggestue i slutningen af november, men jeg vil nu alligevel savne den meget tid sammen. 

 wpid-DSC_1614.jpg

/Annette

 

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

