Dagens outfit – 80 – Første dag på arbejde

2

4. august 2014 af Vejen til Birkin

I dag var min første dag efter 10 måneders barsel og 3 ugers sommerferie.

Dagen blev lagt hårdt ud med én 3 timers togtur til Jylland. Vi taler om et tog der kørte fra København kl. 6, og det er nok ikke så ofte jeg kører i tog, men det er da det sjoveste folk “laver” så tidligt, eller dvs. mere sjovt er hvad de spiser. Min sidemand starter med et pille et æg, som han ligger ned i en dejlig salat. Skråt overfor kommer et par der hiver et par sushi bakker frem. Vi taler alt sammen før kl. 7, jeg sad med min kaffe og hjemmebagte bolle, og nej jeg var ikke jalousi, mere forundret. Er det bare mig eller?

På hjemturen sov jeg det meste af vejen, hvilke vist også kan ses på mine billeder, da de er taget da jeg kom hjem.

 

Nå, men til dagens outfit, som har voldt mig mange tanker. For det første, det er jo næsten som et nyt arbejde at komme tilbage efter så lang tid, så lidt lækker ville jeg jo gerne være, men så lige den der tog-tur det skulle jo også passe ind.

Valgt faldt på denne fantastiske blå kjole, med lidt farve via bælte og “marchende” sko. Jeg havde det rigtigt godt i det outfit både i toget og på kontoret.

IMG_3952 - Copy IMG_3956 - Copy IMG_3958 - Copy IMG_3961 - Copy

 Kjole: See by Chloé, Sko: Divia shoes, Bælte: Ralph Laureen Polo, Halskæde: Kopi af et precolumbiansk halssmykke, Taske: Prüne

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Dagens outfit – 80 – Første dag på arbejde

  1. Jeg synes, du ser MEGET skøn ud! 🙂

    Og velkommen tilbage i den “virkelige verden”.

    Dertil er jeg MEGET enig med dig. Om morgenen skal der kaffe og boller på bordet og INGEN sushi tak! 🙂

    Knus Anne

Skriv et svar

