Shoppetur med lidt nyt og en masse ønsker

Skriv en kommentar

10. august 2014 af Vejen til Birkin

I går var jeg på en lille strøgtur med hende her, desværre var vejret ikke helt med os, men vi hyggede os alligevel.

Vi startede til udsalg hos Another Nué. Det var nu godt nok ikke en udsalgsvare jeg faldt for men den flotteste Carven kjole. Kan desværre ikke finde den på nettet og vise jer, men jeg overvejer virkelig at tage ind og se lidt nærmere på den for jeg har ikke kunne glemme den. Èn af de ting jeg vil have dette efterår er en lysegrå nederdel i A-facon og igen var der en flot hos Carven. Jeg har fundet den her på nettet.

Grå Carven nederdel

 

Vi gik lidt rundt og var blandt andet også forbi Wettergren & Wettergren der ligger på Læderstræde. Èn butik jeg desværre for ofte glemmer for wow der er lækre ting der.

De havde fået et nyt brand som jeg ikke kendte i forvejen, men der var et par bukser og en bluse derfra som jeg synes vældig godt om, ikke specielt dyrt, men det må være lidt hemmeligt for det er svært at finde på nettet, men det hedder CHLOÉ STORA FOR MY PANT’S. Mærkets stil var sådan lidt drenget men alligevel feminint. Bukserne jeg faldt for var egentlig en klassisk gabardine buks men med det kulørt bånd for oven. Og skjorten en stribet lyseblå skjorte men uden krave, hvilke jeg godt kan lide. Jeg fandt et billede fra deres sommerkollektion, som minder lidt om det jeg faldt for i dag.

My pants

Billedet er fra deres hjemmeside

Der var også en sweater, som jeg synes kunne være så sjov at have på til min fødselsdag…

Sweater 1974_Jacob

Sweateren er fra Masscob og kan fås her  

Vi var i mange butikker, men jeg købte nu kun noget i H&M. Jeg overvejer fortsat at købe en matchende bluse, men da nederdelen allerede er så meget uden for min komfort zone ved jeg ikke helt.

HM nederdel

 

Fortsat god søndag

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin


Skriv et svar

