Shopping – Eller det vil sige nej…

2

21. august 2014 af Vejen til Birkin

Kender I det, at man ser noget i en butik og så kan man ikke få det ud af hovedet igen? Sådan har jeg haft det med en Carven kjole jeg så for et par weekender siden.

I går havde jeg så lidt tid for mig selv, og jeg tog ind for at prøve den. Kjolen har alt det jeg elsker. Skjorte facon, manchetter ved armene, farven er navy og ikke sort, et lille fint wienerlæg foran og så det blødeste materiale. Derudover er den så enkel, at den kan styles på mange fantastiske måder.

Carven shirt dress

Jeg har kun kunne finde kjolen på nettet i sort, men I får et billede af den alligevel. Den kan købes her.

Jeg fik den på og den havde bare den dårligste længde til mig. Jeg har normalt ikke tykke ben, men kjolen sluttede et rigtigt dårligt og ikke flatterende sted. Derudover sag kjolelivet virkelig dårligt i forhold til en mormave, så kjolen den blev taget af igen.

 

Det var ærgerlig for den er flot, men det var rart at få den ud af hovedet og så skal jeg heller ikke spekulere om den var pengene værd eller ej.

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Shopping – Eller det vil sige nej…

  1. Jeg kender det godt! Det er selvfølgelig ærgerligt, når det drejer sig om noget man virkelig drømmer om, men det er også rart at få det prøvet og afskrevet, så man ikke skal ærgre sig senere.

Skriv et svar

