Dagens outfit – 83

Skriv en kommentar

25. august 2014 af Vejen til Birkin

Noget af det “sværeste” her om sommeren er, at jeg ikke kan lide at have bare fødder i mine lukkede sko, men nogle gange er det bare bedst at have lukkede sko på. Sådan havde jeg det i dag. Jeg synes vejret var til lukket sko, og tøjet passede til skoene, så jeg måtte være kreativ.

Jeg bruger ofte sådan nogle footies, som dog nogle gange ikke er specielt kønne, og jeg kan ikke udstå når man kan se det. I dag valgte jeg så at bruge nogle som bestemt ikke var til for at blive skjult. Jeg synes de passede fint til skoene, og gav lidt “skævhed”

IMG_3978 IMG_3973 IMG_3987

Nederdel: Holly’s (fra den korte periode hvor de lavede dametøj), skjorte: Xuss (colombianske mærke), sko: Mango, Footies: Egen fremstilling, Taske: Prüne, Solbriller: Dior


/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

