Shopping – Wood Wood

2

27. august 2014 af Vejen til Birkin

Dem der har fulgt min blog bare i lidt tid, ved at jeg har en meget feminin stil, så at jeg har fundet nogle ting her til efteråret fra Wood Wood er nok ikke det mest nærliggende.

Jeg er også selv ret overrasket, men jeg tror nu det jeg har fundet frem vil kunne matches med det jeg har derhjemme.

Wood Wood

Jeg synes virkelig godt om det matchende sæt der er på 1 og 2. Ud over det vil være flot sammen, så bestemt også hver for sig. Jeg synes den grønne farve i bunden er så flot, og jeg tror at bære blusen med en lyseblå skjorte under vil være så flot. Det er jo ikke fordi selve snittet i de 2 dele er specielt, stoffet er hvad der gør det specielt.
Sweateren på billede 3 er måske lidt for vamset til mig, men jeg kan godt lide ternet og så det at den stumper lidt. Den vil være så fin til en ulden lysegrå A-line skirt, som jeg leder efter (og desværre endnu ikke fundet så hits modtages gerne)Jeg synes nu også hatten på billedet er ret sød.

 

/Annette

2 thoughts on “Shopping – Wood Wood

  1. ACNE lavede en nederdel alá den du efterspørger, for et par sæsoner siden 🙂 (tror måske det var AW12) – måske du kan finde den på TS. Jeg var selv ret vild efter den, men den var bare slet ikke pæn på mig.

    Jeg synes i øvrigt også det er nogle rigtig pæne ting du har fundet – og jeg troede egentlig heller ikke at wood wood var for mig.

    • Tak for tippet mht Acne nederdelen. Jeg tror desværre at Wood Wood nederdelen er for kort til at jeg vik synes det er ok at have på på jobbet. Men jeg er vild med stoffet.

      /Annette

Skriv et svar

