Stof & Stil er udkommet med deres efterårs/vinter katalog

Skriv en kommentar

28. august 2014 af Vejen til Birkin

Hvis I ikke har set det, og i det hele taget er interesseret i DIY, så har Stof & Stil udkommet med deres efterårs katalog. Der er mange fine stoffer, men desværre har jeg ikke mere uanede tid til at sy.

 

Stof og stil katalog aw14

Der er især 2 nye stoffer jeg kunne tænke mig at se nærmere på:

Stof og stil Gråt stof aw14

 

Denne quiltet jersey synes jeg ser virkelig flot ud, og jeg kunne tænke mig at sy en nederdel i og meget gerne en bluse til, hvis ikke lige det var at det er i polyester.

Jeg synes også dette ternet stof er fint, og jeg vil sy en kjole i det. 
Stof of Stil Ternet Flonel aw14

Jeg ved dog ikke helt hvilke farve rød eller grøn. Dog vil jeg være meget betænksom med hvilke kjolemønster jeg bruger, for det er i flannel og kan derfor nemt ligne en natkjole.

 

Hvis du synes tiden skal gå lidt hurtigere og har de også udgivet et jule katalog.

 

/Annette

Skriv et svar

