Dagens outfit 86 – Så holdt vi endelige Fidusens barnedåb

2

13. september 2014 af Vejen til Birkin

Jeps, i en alder af 10 måneder lykkedes det os så endelig at få holdt Fidusens barnedåb. Planen havde været at han skulle døbes da vi var i Colombia i sommers, men af mange praktiske årsager blev det ikke til noget, så derfor så “sent”.

Vi holdte ikke det helt store, kun familien. Lidt mærkeligt at være i en kirke med så få mennesker, men heldigvis kender præsten os, da det også var ham der viede os samt døbte storebror. Efter ceremonien havde vi inviteret til tapas på Temporada på Frederiksberg. En lille restaurant som åbnede kun for os. Det var super god mad, fantastisk tjener/ejer og så meget lige Manden og mig. Vi havde en virkelig dejlig dag.

 

Jeg havde til dagen købt en ny kjole. (Ja, Carven kjolen var jo ikke noget, så jeg måtte søge lidt videre) Vigtigt for mit valg var ,at den skulle være festlig til en barnedåb, men skal også kunne bruges på arbejdet. Derfor blev det denne fine blå kjole fra Cos, som er nem at style, hvilke vej det end skal være.

Cos store kjole samt Divia sko 4 Cos store kjole samt Divia sko 3 Cos store kjole samt Divia sko 2

 Kjole: Cos, Halskæde: Neo Noir, Sko: Divia

 Indlægget kommer lidt sent, men jeg har ligget total underdrejet af sygdom den sidste uge, så her har jeg desværre ikke haft overskud til at skrive et indlæg. Tænk det kun er én uge siden, vi kunne rende rundt med bare ben…

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Dagens outfit 86 – Så holdt vi endelige Fidusens barnedåb

  1. Du ser helt fantastisk ud! Tillykke med dåben.

Skriv et svar

