Hvad har jeg i min taske…

2

15. september 2014 af Vejen til Birkin

Noget jeg selv synes er helt vildt sjovt at læse er hvad andre har i deres håndtaske. Så det vil jeg også gerne dele med jer.

IMG_4101

 

Selve tasken er fra Barbara Bui. Min oldfashion kalender fra Mulberry er et af mine kæreste eje, så den er med mig hver dag. Selvom jeg har en kalender på telefonen, så holder jeg dobbelt “regnskab” med den skrevne kalender. Den har efterhånden 16 år på bagen, men jeg synes den bliver flottere og flottere for hvert år der går. I julegave fik jeg den fine kuglepen fra Lamy med navn indgraveret. Den er så dejlig at skrive med, så den er selvfølgelig i min kalender. Notesbog fra Ording&reda er ikke med mig alle ugens dage, men de fleste. Jeg ved jo ikke lige hvornår jeg får en idé til bloggen, som skal noteres. Og her er jeg så gammeldags at jeg ikke skriver det på telefonen. Blikæske fra Irma med tyggegummi. Det er nu ikke længere Irma tyggegummi der er i, men V6 som jeg har fyldt den op med derhjemme, da jeg synes æsken er så fin. Rød billedramme fra Hermés, heri har jeg et billede af hver af mine dejlige unger. Rammen kommer ofte frem på arbejdet når savnet ud på eftermiddagen bliver for stort. Reserve kit , ja jeg er mor med stort M, så jeg har altid lige en ble og vådservietter i tasken, hvis nu ikke lige jeg har fået pusletasken med mig. I min Gucci toiletpung, har jeg en lipgloss, lidt plastre, hovedpine piller samt et lille spejl. Min Sony Xperia V telefon, som jeg ligesom alle andre, i dag ikke kan leve foruden. Efter jeg er begyndt at køre til og fra arbejde i bil, er der også kommet et headset i tasken, så jeg kan tale i telefon mens jeg kører. Jeg bruger et godt gammeldags et med ledning. Min pung eller clutch fra Chloé. Den bestemt i den store ende af skalaen, men jeg nyder nu at åbne den hver dag i kantinen.  Sidst men ikke mindst her om sommeren mine dejlige solbriller fra Dior. Jeg har ikke nogen nøglering for tiden, havde en fin én fra See By Chloe, men den faldt hele tiden af, så nu har jeg ikke nogen. Det skal der laves om på, men det haster nu ikke, det er nu dejlig praktisk at nøglerne ikke fylder så meget.

 

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Hvad har jeg i min taske…

  1. amydyrholmk siger:

    Synes sådanne indlæg er så sjove! Tak, fordi vi måtte se indholdet af din taske 😉

Skriv et svar

