Shopping – Gråt i gråt

3

22. september 2014 af Vejen til Birkin

Et af mine efterårskøb skal være en grå nederdel. Det er virkelig en farve jeg synes jeg mangler. Jeg vil allerhelst have den i sådan lidt tyk uld kvalitet, men jeg wow jeg synes har ledt og ledt (eller browset og browset hedder det vel hellere) men uden held.

Jeg havde sådan lidt indset at det nok ikke blev i år, jeg kunne tilføje en grå nederdel til min samling, men så så jeg Olivia Palermo’s blog, og dette outfit, hvorfor jeg blev endnu mere bevidst om at jeg skal fortsætte jagten på den perfekte grå nederdel.

Inspiration Grå nederdel - Olivia Palermo

 

Nu har Olivia Palermo og jeg nok ikke lige samme shoppe budget, så jeg har kigget lidt rundt, andre steder end Carolina Herrera, som Olivia har på…

Jeg er i tvivl om den skal være et pencil skirt, eller med mere vidde, derfor har jeg fundet mange nederdele det kunne være.

Grå nederdele

1) Meget ulden nederdel fra Rika. Jeg kan især godt lide detaljen med lynlåsen foran, men meget klassisk. 2) Strukuret pencil fra Zara. Er dog lidt bange for, at den kan blive for lang, men jeg kan godt lide strukturen i stoffet, og så er den billig. 3) H&M har også en pencil, der ser fin ud. Her er fordelen at jeg har samme model, men i leopard, så jeg kender størrelsen. Eneste men er at lynlåsen bagpå (Måske kun på min version) er syet så dårligt i, at den kan gøre ondt ind i ryggen når jeg sidder på en stil med en meget hårdt ryglæn. Så jeg ved ikke helt om jeg tør. 4) Ganni har også én, men mine erfaringer med Ganni’s nederdele er at de er kortere end jeg bryder mig om. Men jeg kan virkelig godt lide modellen og strukturen i stoffet. 5) Vero Moda har også lavet en kandidat. Her kan jeg godt lide at det er en A-facon. Det er bare så feminint. 6) Marc by Marc Jacobs har også en fin én. Måske synes jeg den er lige fin nok, kunne måske tænke mig én i lidt mere groft stof. 7) &Other stories er også kommet med. Igen super flot struktur, men jeg er igen bange for at den er for kort.  

Wow, det er svært. 7 gode bud, som bestemt alle er pæne, men jeg ved bare ikke helt. Nå, ja som top havde jeg forestillet mig noget så klassisk som fx en højhalset sweater fra John Smedley

John Smedley sweater

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

3 thoughts on “Shopping – Gråt i gråt

  1. Har du sett de fra FWSS? De har noen virkelig fine grå nederdeler!

  2. […] jeg havde et indlæg om at jeg søgte en grå nederdel, var der én af mine søde læsere og blogger, der henviste mig til FWSSs […]

Skriv et svar

