Dagens outfit 88 – Lidt utraditionel lokation

Skriv en kommentar

24. september 2014 af Vejen til Birkin

I får lige et par utraditionelle – dagens hvor jeg sidder ned. Så kan jeg benytte lejligheden til at vise jer vores nye stol i stuen, som man bare sidder så godt i. Den er fra Ilva.

 

Tøjet er jeg sikker på at I nok kommer til at se igen, for jeg er virkelig blevet glad for den nederdel, som sidder rigtig godt og jeg føler mig tilpas i den.

H&M nederdel med cardigan_3 H&M nederdel med cardigan_2

 Nederdel: H&M, Cardigan: Basement (Colombiansk brand), strømpebukser: Wolford, Støvler: Ganni, Halskæde: Forever 21

 /Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

