Dagens outfit 89 – Bling bling og alt for varme strømpebukser

2

30. september 2014 af Vejen til Birkin

Jeg ved, at jeg bestemt ikke er trendsætter, for det er først nu jeg virkelig har taget sweateren til mig, da jeg synes det kan se ret godt ud sammen med en nederdel.

 

Jeg har så fundet denne med lidt bling, så kan det jo bestemt ikke blive bedre. At sætte en sweater sammen med en plisseret nederdel, synes jeg bestemt blot understreger det feminine udtryk, som en plisseret nederdel har. Dog havde jeg alt for tykke strømpebukser på den dag, så det var varmt… (Taget for et par uger siden)

Needle and thread sweater, samt plisseret nederdel_5 Needle and thread sweater, samt plisseret nederdel_2

Sweater: Needle and Thread, Nederdel: H&M, Størmper: Sneaky fox, Sko: L’Autre Chose, Solbrille: Ray Ban

 /Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Dagens outfit 89 – Bling bling og alt for varme strømpebukser

  1. Vibeke Dejligbjerg siger:

    Fantastiske L’Autre Chose. Meget smuk form! Jeg har selv haft støvler og pumps fra L’Autre Chose, som jeg var virkelig glad for. Pumpsene har jeg faktisk endnu, men de har efterhånden nogle år på bagen. Støvlerne sled jeg ned:-)

Skriv et svar

