Dagens outfit 90 – Så kom der endnu engang bukser på

2

9. oktober 2014 af Vejen til Birkin

Jeg har købt nye kontor-bukser. Jeg mindes faktisk ikke hvornår jeg sidste har gjort dette. Forleden havde jeg dem så på, og wow det er et lige et outfit efter mit hoved, så det bliver ikke sidste gang jeg kommer til at have denne kombination på. Derfor er jeg også gået lidt amok med billederne.

 

IMG_4347 IMG_4340 IMG_4337 IMG_4336

Bukser: My pants; Skjorte: By Malene Birger; Støvler: Ganni, Halskæde: Gave

 

/Annette

 

Følg min blog på Bloglovin


2 thoughts on “Dagens outfit 90 – Så kom der endnu engang bukser på

  1. WOW… er mega vild med de bukser! Og looket er for lækkert! Bestemt også et outfit efter mit hoved. Jeg må også se at lege lidt mere med de halskæder… jeg har flere derhjemme men får dem ikke rigtigt på…
    Anne

Skriv et svar

