Dagens outfit 91 – Ny grå nederdel

2

18. oktober 2014 af Vejen til Birkin

Efter jeg havde et indlæg om at jeg søgte en grå nederdel, var der én af mine søde læsere og blogger, der henviste mig til FWSSs nederdele.

Jeg må indrømme at jeg ofte glemmer FWSS, hvilke egentlig er noget møj, da de laver meget fint tøj. Jeg fandt der min nye fine nederdel. Den er i det lækreste kraftige uld. Dog måske lige et par cm for lang, men deres korte model blev simpelthen for kort.

IMG_4431 IMG_4423

Nederdel: FWSS, Sweater: J. Crew, Sko: Mango, Kæde: Per Borup design, Sko: Mango, Ur: Gucci

Jeg har ikke fundet mig en grå sweater, så det blev med denne gule i stedet.

Med denne lidt længere udgave, er det vigtigt at jeg har hæle på, for ellers kommer jeg til at lige en kostskole elev.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin


2 thoughts on “Dagens outfit 91 – Ny grå nederdel

  1. ÅÅ så gøy at du likte det! Jeg tenkte nok det skulle passe til deg:) Jeg har selv sett på den kortere modell!

Skriv et svar

