Shopping – Støvler endnu engang

Skriv en kommentar

21. oktober 2014 af Vejen til Birkin

Jeg har en forkærlighed for støvler fra Free Lance. De sidder perfekt, og deres 7 cm. modeller er bare den helt rigtige hæl højde for mig. De er dyre, og det er også derfor at mit skab ikke er fyldt med dem, men jeg synes at kvaliteten hænger sammen med prisen og når det er tilfældet har jeg ikke så meget i mod at give mange penge for et par støvler, der kan holde mange år.

FreeLance støvler

Jeg har set dem her

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

