Indlægget der blev stjålet‏

4

7. november 2014 af Vejen til Birkin

Jeg havde faktisk skrevet et indlæg om mine smykker, manglede lige et par billeder. Men i søndags havde vi indbrud og ALLE mine smykker blev stjålet.

 
 

Vi havde haft den hyggeligst eftermiddag i Tivoli. Begge unger hyggede sig, og det var i det hele taget bare så dejlig en eftermiddag. Vi købte lidt take-away på vej hjem og aftensmaden gik godt, alle var i godt humør og spiste pænt. Efterfølgende var Fidusen træt så ungerne skulle tidligt i bad, igen super hyggeligt uden det store drama som der kan være.

 
 

Det var herefter jeg opdagede at der var noget galt. Der var en bakke med smykker på kommoden, den plejer ikke at stå der. Derefter så jeg at terassedøren var åben, der hvor vi lige havde siddet og hygget os til aftensmaden – uden at have opdaget noget.

 
 

Det var der næsten halvanden time efter vi var kommet hjem, at jeg opdagede at vi havde haft indbrud – alle mine smykker er væk (og da det var søndag havde jeg ikke andet end min vielsesring på), derudover har han taget nogle kontanter og så 2 af mine øjencremer, samt en del Dior creme-prøver jeg havde.

 
 

Jeg er selvfølgelig helt vildt ked af det med mine smykker, som alle har en historie, men det der er det værste er at jeg ved at der er én der har rendt rundt og rodet i mine skuffer.

 
 

Desværre havde vi et vindue åbent, som han kom ind af, så vi får intet dækket. (Ja undskyld jeg skriver han, det kan selvfølgelig være af begge køn, men der er vist en statistisk sandsynlighed for at det har været en mand.)

 
 

Jeg har de sidste aftner haft svært ved at falde i søvn, har en følelse af at jeg bliver overvåget i mit eget hjem, og ikke mindst når jeg gå udenfor på grunden. Det er ret skræmmende så meget ondt den person har gjort. Bloggen vil nok lige i en periode lide af dette, jeg prøver pt at klare mit arbejde og være en god mor, så mine unger ikke mærker min utryghed.

 
 

 
 

/Annette

4 thoughts on “Indlægget der blev stjålet‏

  1. miss m siger:

    Tænker på dig:-)
    Håber at du snart kommer ovenpå igen:-)

  2. Modedullen siger:

    Åh jeg føler virkelig med dig – mine smykker har så stor affektionsværdi, det ville være en katastrofe, hvis de forsvandt.

    Og vi havde iøvrigt indbrud i mit barndomshjem, så jeg er til den dag i dag (indbruddet var i 1986!) paranoid med at låse og gemme ting væk.

    Øv! Tyveri er virkelig noget svineri – på et meget dybere plan end de fleste forestiller sig!

    • Det er netop affektionsværdien som er det værste, den kan jo aldrig erstattes.

      Og så den følelse af at der har gået en fremmed person i ens hjem, der hvor man ellers skulle have sit helle.

      Tak

      /Annette

Skriv et svar

