Dagens outfit 95 – Lidt nyt samt noget fra klædeskabet

Skriv en kommentar

10. december 2014 af Vejen til Birkin

Jeg endte med at købe den sorte version af Zara nederdelen. Ser at den er i denne måneds Costume, så den bliver nok populær…

IMG_4558 IMG_4554

Nederdel: Zara, Skjorte: See by Chloé, Sko: Moss Copenhagen, strømper: Sneaky Fox

Jeg er rigtig glad for nederdelen, trods den er lidt kortere end jeg normalt går med. Men det har jeg det rent faktisk ok med. Jeg har sat den sammen med en silke skjorte, som jeg ikke bruger så ofte, selvom jeg synes den er fantastisk.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

