Shopping – De perfekte loafers

4

18. december 2014 af Vejen til Birkin

Jeg har nu i nogen tid ledt efter de perfekte loafers, men wow jeg synes det er svært. Jeg har 2 ting jeg går efter, de skal være nogenlunde spidse og så skal de være i glat læder. Og da loafers er oppe i tiden, skulle man tro det var nemt, men det synes jeg desværre ikke. Men så fandt jeg disse fra Everlane

Everlane loafers

Lige hvad jeg vil have, så er de fra en amerikansk hjemmeside, der kun sender til USA, ok det er ikke noget som shopUSA ikke kan klare, men de tager også kun amerikanske kreditkort… ØV ØV nå jeg søger videre, lad mig endelig vide hvis nogen har set nogen lignende dem fra Everlane men i EU…

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

4 thoughts on “Shopping – De perfekte loafers

  1. Vibeke Dejligbjerg siger:

    Har du prøvet på yoox?

  2. Jeg har bestilt fra Everlane og fått det levert på døren! Det blir ganske mye dyrere, men prisene er jo ikke så høye. Jeg gikk gjennom den leveringssiden de ambefalte, tror det var myus. De betaler for deg med amerikansk kort og sender det til din adresse. Fra jeg bestilte til pakken var på døren gikk det under en uke (tar nok litt lengre tid nå i jula da)
    Klem!

Skriv et svar

