Udsalgsplanlægning

Skriv en kommentar

5. januar 2015 af Vejen til Birkin

Hvis jeg skal tro alle de førudsalgs invitationer jeg er har modtaget, så kan der ikke være meget tilbage på udsalg, men det er nu alligevel først nu jeg har taget mig tid til, virkelig at tænke over hvad jeg søger efter på udsalg. (Og så får jeg mails med pre-spring kollektionerne nu kan købes, jeg er vist lidt sent ude)

Udsalgsplanlægning

Nå, men jeg overvejer fortsat 1. Blå skjorte med bling bling på manchetten fra No. 21. Jeg har prøvet skjorten i Companys, og den har den flotteste farve, men desværre havde de den ikke i min størrelse, så den skal købes på nettet. 2. Grå uld bukser fra Designers Remix. Jeg er blevet så glad for de mørkegrå bukser jeg har købt fra Chloe Stota My Pant’s, at jeg overvejer et par mere. 3. Ternet nederdel fra Carven. Det er efterhånden lang tid siden jeg har set den live, men der er et eller andet over den som har gjort jeg ikke har glemt den. Jeg overvejer den derfor fortsat.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

