Dagens outfit 98 – I sollys

Skriv en kommentar

15. januar 2015 af Vejen til Birkin

I disse mørke måneder, er det fantastisk når solen skinner bare en anelse. Det er også derfor jeg blevet meget glad da jeg så disse outfits billeder taget i det dejligste lys.

Vejen til Birkin - Dagens outfit 98Vejen til Birkin - Dagens outfit 98 Vejen til Birkin - Dagens outfit 98

 Skjorte: Egen fremstilling, Nederdel: Ukendt, Sko: Otto et Moi, Strømpebukser: Fogal

Skjorten er seneste egen kreation, den er syet efter et mønster fra Burda. Det er første gang jeg er blevet bare nogenlunde tilfredse med manchetterne, og så er jeg ret glad for stoffet, som minder mig meget om én skjorte fra Malene Hocke, jeg har ledt lidt efter, men ikke fundet i den rette størrelse.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

