Shopping – Sko

2

30. januar 2015 af Vejen til Birkin

Vi har alle forskellige kropsbygninger, og jeg prøver at fremhæve det som jeg er glad for. Jeg synes selv jeg har pæne ben, de er relativ lange i fht min total højde, og så er de også relativt slanke på de rigtige steder.

Det er nok derfor jeg er så glad for nederdel og kjole, da jeg synes jeg kan tillade mig det. Men jeg ved desværre også at sko med remme over ved anklen er et no-go for mig. Og det er nu ærgerligt, for jeg synes en ‘Mary Jane’ ofte er en meget fin sko. Som fx disse fra Sarah Jessica Parkers linje SJP Collection, der forhandles hos Nordstrom.

SJP Mary Jane

 

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Shopping – Sko

  1. Jeg synes bestemt også, du har mega pæne ben og at din feminine stil i kjoler og nederdele er et duper match til dig.

    Selv har jeg problemer med remme – altså ved anklen. Synes ikke altid de lige gør noget godt for mine ben.

    Selv er jeg stor fan af peep toes.

    Knus Anne

Skriv et svar

