Sommertrend 1 – Blomster

Skriv en kommentar

9. marts 2015 af Vejen til Birkin

Jeg kan da ikke lade være med at tænke på sommer, efter disse par fantastiske solskinsdage. Jeg vil derfor kigge lidt på forårs/sommertøj.
Mit udgangspunkt vil være lidt anderledes end tidligere. Jeg har læst en masse modeblade og generelt er de enige om sommerens trends, så her vil jeg kigge på min fortolkning af dem. I dette indlæg vil jeg koncentrere mig om BLOMSTER.
Ok, jeg er ikke den store blomster-pige. Måske fordi jeg ikke har fundet det rette print eller ej, det kan jo være: Jeg har dog set et billede af et outfit Michael Kors catwalk, som jeg er fuldstændig vild med.
Michael Kors (Billedet er fra Style.com)
Wow, det sæt er fantastisk. Jeg har set lidt på deres hjemmeside og nederdelene koster den nette sum af $9.995, så det er ikke ligefrem en mulighed. Men kan jeg skabe samme ”look” på en anden måde.
Det jeg godt kan lide er farve sammensætningen og så det feminine med det klassiske herrelook. Her har jeg bestemt ikke noget i mod blomster
Jeg er desuden helt vild med de der nye bælter uden spænder, som nærmest skal bindes.
Jeg vil prøve at finde en blomstret nederdel, som jeg kan kombinere med én af mine blåskjorter.
Blomsteret nederdel
 1. Ganni nederdelen er ikke så farvestrålende, 2. Denne fine nederdel er fra Romwe, som er en amerikansk hjemmeside jeg har fundet. Nederdelen er billig, men jeg ved ikke med told mm. 3. Nederdel fra Kate Spade, er en dyr sag, men sikke nogle farver. 4. Dette er nok den mest sandsynlige, da den er fra H&M.

 

Jeg er ikke 100% på nogle af disse nederdele, men kan da se en klar trend og det er at den skal være med fylde. Jeg overvejer derfor at jeg skal sy én måske med nogle blåt bomulds Seersucker med lidt gul blonde over. ( jeg har set det i virkeligheden, da Carven har et så fint sæt bestående at dette)
SY nederdel
/Annette
Skriv et svar

