Bloggen og dens fremtid

Skriv en kommentar

20. marts 2015 af Vejen til Birkin

Jeg har her på bloggen prøvet at holde mig til at skrive om mode, men jeg kan mærke at der er så meget andet og mere der optager mig for tiden. Derfor vil I fremover fortsat læse om min personlige stil, men også lidt mere om mine drenge, min hverdag som udearbejdende mor, husejer og alt det der gør at jeg én dag kommer til at kunne svinge én Birkin over armen.

Håber I fortsat vil læse med.

 

/Annette

Skriv et svar

