Dagens outfit 102 – En gammel kending

Skriv en kommentar

25. marts 2015 af Vejen til Birkin

Jeg ved at jeg har vist denne nederdel før, også i en anden farve, men jeg bor nærmest i den for tiden. Den passer lige til mit humør for tiden, så jeg prøver at sætte den sammen med lidt forskelligt. I dag var det så med en gammel Baum und Pferdgarten silkeskjorte og så mine halv nye sorte pumps, som jeg også nærmest bor i. De har den perfekte højde.

IMG_5017 IMG_5010

Nederdel: Zara, Skjorte: Baum und Pferdgarten, Sko: Pura Lopez

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

 

Skriv et svar

