Junior stole

Skriv en kommentar

29. marts 2015 af Vejen til Birkin

I julegave fik drengene dette fine bord fra Flexa.
Flexa bord
Bedre sent end aldrig er jeg nu gået i gang med at se efter stole til bordet. Bordet og stolene står inden i stuen, så jeg har lidt krav til hvordan jeg synes de skal se ud.
Vi har efterhånden et godt udvalg af bobles, og selvom jeg ved at man kan bruge dem til at sidde på, så synes jeg ikke de fungerer optimalt. Jeg vil fx meget gerne have ryglæn. Dette er også grunden til at jeg ikke ønskede mig de stole der ellers passer til bordet.
De må nu gerne være brugte, selvom jeg her henviser til nye.
Junior stole
1. Hukit stollen er jo nærmest blevet en klassisker. Jeg skal dog ikke købe dem fra ny, for det første fordi det er alt for dyre, men de er nu også for høje til bordet. 2. Jeg har altid godt kunne lide Alvar Aaltos stole til voksne og de er bestemt ikke værre af at være til børn. Men igen de nye er for høje. 3. En anden klassiker jeg er vild med er Arne Jacobsens 7 i børne størrelser. Men det er noget af en pris, så det er vist bare lige en drøm. 4. Min favorit blandt dem jeg har fundet frem i dag, er helt klart disse fra Les Gambettes. De har den rette højde, et design jeg er vild med og ja, i den dyrere ende mht prisen, men ikke uopnåelige.
Nu må jeg se hvad det ender med, jeg kigger også på dba for at se om der skulle være noget der.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

 

Skriv et svar

