Hjemme – Hay

3

1. april 2015 af Vejen til Birkin

Da jeg forleden havde en overnatning i Århus, grundet arbejde, boede jeg det på det forholdsvis nye hotel Comwell Århus, der er indrettet med HAY.

Jeg kender det selvfølgelig godt brandet HAY, men blev nysgerrig efter at finde ud af hvilke produkter de rent faktisk havde. Her er lidt af deres fine udvalg, som gerne må finde hjem til mig 🙂

Hay1. Sleeve til min bærbar, 2. Lyseblå dug, 3. Viskestykker i flotte farver, 4. retro kuglepen.

 

/Annette

 

3 thoughts on “Hjemme – Hay

  1. cfashiondk siger:

    Retro kuglepennen er mega sej 🙂

Skriv et svar

