Ugen der gik #4

Skriv en kommentar

14. april 2015 af Vejen til Birkin

Sikke en dejlig kort uge. Men der var drøn på, altså af den hyggelige slags, for jeg havde mange planer.

Først og fremmest har jeg taget mig sammen og har meldt mit til Zumba på mit arbejde. Det er lidt grænseoverskridende at stå der og svede blandt sine kollegaer, men heldigvis var der ingen jeg kendte. Fordelene er mange, det er nemt jeg når ikke hjem på sofaen først og så er det billigt. Jeg ved at jeg har været afsted én gang, men det er nu rart at få rørt sig lidt og så til dejlige rytmer. Kønt – nej det er nu ikke.

I onsdags var det så lidt mere fagligt, da den stod på middag med Barselsnetværket. Som altid hyggeligt. Denne gang på tapas restauranten Rambla i Ørestaden. Jeg fik ikke lige taget nogle billeder, men det var godt. Det er så godt at mødes med de andre i barselsnetværket, det er på en måde så befriende at høre at de andre har fuldstændig de samme udfordringer med at få job/karriere og familie til at gå op i en større enhed.

I torsdags blev jeg i byen, for den lokale guldsmed havde et Ole Lynggaard event. Nu er jeg ikke lige i markedet for at skulle investere i Ole Lynggaard smykker, men det var nu helt vildt sjovt at stå at prøve smykker til op til 50.000 kr. som var det et smykke i H&M.

Men når man nu alligevel går rundt i en guldsmed med et glas bobler i hånden, så kan man jo falde for noget andet, og det gjorde jeg.. Nej, det var nu ikke et impulskøb, jeg havde besluttet mig for at købe et nyt ur, og her er så det det blev.

Seiko ur

 

/Annette

 

 

 

Skriv et svar

