Nyt – Isabel Marant

Skriv en kommentar

16. april 2015 af Vejen til Birkin

Jeg er normalt ikke til Isabel Marant, det er normalt ikke min stil, men jeg da så dette Kirk Belt fra hendes seneste kollektion var jeg solgt, og måtte eje det.

 

Kirk Belt Isabel Marant

Hvad jeg især er vild med er at det ikke har et spænde, men holdes lukket via de 2 stykker læder mod hinanden. Ok, det er nok ikke det bælte man skal bruge når man har et par bukser på der virkelig skal holdes oppe.

/Annette

Skriv et svar

