Ny webshop – Chloé Stora

Skriv en kommentar

20. april 2015 af Vejen til Birkin

I Wettergren & Wettergren har jeg opdaget et nyt brand Chloé Stora, som laver maskulint men alligevel feminint tøj, en kombination jeg er vild med.

Selvfølgelig er det altid rart at kunne prøve tøjet inden, dvs i en fysisk butik, men desværre kommer jeg ikke så tit på strøgtur mere, og så er internettet bare fantastisk, og nu har Chloé Stora åbnet en webshop.

Jeg har kigget lidt på webshoppet og drømmer mig til:

Chloe stora collage

1. Mønstret silkeskjorte med en flot detalje i ryggen. 2. Bukser med elastik i taljen. Jeg har bukserne i mørkegrå (Kan ses her)og jeg er så glad for dem, at de gerne må komme hjem i flere farver. 3. Trøje/skjorte. Helt præcis hvad det er ved jeg ikke, men jeg synes den vil være fantastisk til en pencil nederdel.

/Annette

Skriv et svar

