Dagens outfit – 106 En lille julebluse med lidt nyt på

2

28. april 2015 af Vejen til Birkin

Ja, min kollega kommer med gode kommentarer om mit tøj. Til dagens outfit synes hun så min bluse lignede lidt en julebluse. Jeg vælger endnu en gang at lade denne stå.

Blusen er faktisk ny. Jeg har købt den på mid-sale. Jeg havde set den da den kom i butikkerne, men synes ikke helt at den var prisen værd, men da jeg fandt den til 70 kr, slog jeg til.

IMG_5119 IMG_5113 IMG_5111

Bluse: H&M, Nederdel, Raoul, Sko: L’ Autre Chose

 

/Annette

2 thoughts on “Dagens outfit – 106 En lille julebluse med lidt nyt på

  1. cfashiondk siger:

    Så fint! Den bluse er da et rent kup 🙂

Skriv et svar

