Ugen der gik #6

Skriv en kommentar

17. maj 2015 af Vejen til Birkin

Så blev det søndag igen, hvor blev den eller de uger lige af. Arbejdet trækker fortsat meget energi i denne tid, men heldigvis har der også været tid til lidt hygge med veninder, manden og familien.

Da jeg ikke fik skrevet “Ugen der gik” i sidste uge, starter jeg med forrige fredag hvor jeg var på Paté-Paté med en veninde og drikke hvidvin. Fantastisk vi var så heldige at få en plads udenfor i solen. Og da solen gik ned rykkede vi indenfor.
Om lørdagen tog jeg ungerne med til min nevø og nieces fødselsdag, mens Manden og svigerforældrene blev hjemme og male. Min niece er ved at blive en stor pige på 13 år. Jeg synes det er helt vildt hyggeligt at købe tøj til hende, nu må jeg se hvornår hun ikke synes det er ligeså hyggeligt mere. Dette år kunne jeg gå i voksen afdelingen i H&M og finde en nederdel, godt nok i str 32, men det er nu lidt vildt alligevel.

IMG_5196

I søndags var jeg for første gang til Rytmik med Fidusen. Et hold for 1-2 årige, og nej hvor var det bare en sød flok små tumler, vi var sammen med i 45 minutter. Fidusen var i sit es. Han løb rundt og smilede og en gang i mellem kom han hen til mig og gav mig en kæmpe krammer. Han er så glad for musik, og da han endnu ikke kan hoppe står han og vrikker med hele kroppen, det ser så sødt ud. Det er så sjovt at se hvordan forældrene til sådan noget rytmik agerer. Man skal være lidt fjollet og det er bare ikke altid så fedt foran en gruppe fremmede mennesker, men hvad gør man ikke for de børn. Efter rytmik gik jeg en lille strøgtur, målet var at få fyldt kaffelageret op hos Nespresso, inden jeg kl. 12 skulle mødes med resten af familien (som havde været til spansk med Trolden) til brunch på Nationalmuseet. Det var jo mors dag.

Jeg har også endelig fået købt nogle stole til ungerne. Det blev disse 3, da det var det han solgte ham på Den Blå Avis. Det gør nu ikke noget, så kan jeg selv sidde der når vi tegner mm.

IMG_5267

Om de er fra en designer eller noget, har jeg ingen anelse om, men jeg kan lide dem, sådan lidt retro i udseendet.

I denne dejlige korte uge har der været drøn på med veninderne. I mandags var jeg ude og spise med en veninde og i tirsdag var jeg til spa med én anden veninde. Det var sådan et Downtown tilbud jeg havde købt hos Exuviance Wellness. Det var 2½ times ren afslapning, så fantastisk. Jeg glemmer så ofte at gøre sådan nogle ting, enten ude eller hjemme (Vi har karbad) men efter er det bare så rart.

I fredags var Manden jeg på date. Vi var på Llama, som er én af Cofoco restauranterne. Inden mine svigerforældre kom, havde Manden og jeg lovet hinanden at vi skulle benytte os af at have barnepiger, så gå ud og drikke en kop kaffe om aftenen én tur i biografen eller noget ikke, absolut det helt store. Men tiden er gået så stærkt, så det er kun lige blevet til en middag, efterfulgt af lidt drinks. Det var nu dejligt og sikke mad på Llama. Jeg glemmer altid at tage billeder, men det var virkelig lækkert.

Nå, det var vist hvad jeg får tiden til gå med.

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

