Dulle grej

Skriv en kommentar

20. maj 2015 af Vejen til Birkin

For omkring 2 måneder siden, sendte søde Anne fra WhatWhenWhere en pakke til mig med alverdens “dulle grej”. Det har taget sin tid, men nu har jeg prøvet det meste.

Jeg er virkelig dårlig til at prøve nye beauty produkter. Jeg tror det er en blanding af, jeg ved hvad jeg har og det fungerer (måske) og så lidt uvidenhed om hvad der findes.

Nå, men blandt alt det jeg fik lov at prøve fra Anne er der et par stykker jeg bruger et par gange om ugen, og noget som var sjovt at prøve men jeg nok ikke vil bruge fast.

IMG_5107
Jeg bruger meget sjældent neglelak, primært fordi det gør ondt. Men da jeg så denne med glimmer fra Essie kom min indre prinsesse frem i mig. I sig selv har neglelakken ingen farve, men kun glimmer, reelt set ved jeg ikke om den er til at ligge ovenpå en anden neglelak, men jeg har brugt den “ren”. Jeg bruger ikke neglelak til daglig og kommer heller ikke til det, men denne gjorde ikke ondt at have på så det var bestemt en fordel.

Én anden favorit i pakken er denne pudder fra Maybeline.

IMG_5104
For at være ærlig kendte jeg tidligere kun mærket af navnet, havde aldrig prøvet noget derfra. Men jeg synes denne pudder er lækker at tage på og have på, og det er faktisk det der er vigtigst for mig.

Jeg har ikke brugt eyeliner (hvis det i det hele taget fortsat hedder dette) siden gymnasiet hvor den var blå. Primært fordi jeg har så mange grimme minder om hvordan den endte med at sidde.
IMG_5103 Denne super liner fra L’oreal, er til at lave smokey eyes, men jeg tror ikke beauty politiet kommer efter mig, hvis jeg ikke bruger den til det.Loreal
Fordelen ved denne eye liner fremfor andre jeg har prøvet er, at det er sådan en lille form for svamp man maler med og ikke en hård “blyant” hvor jeg også skal bruge energi og koncentration på at få den til at tegne. Jeg har endnu ikke brugt den i offentligheden, jeg øver mig fortsat – min gymnasie tid er jo et par år siden.

 

Så tak Anne, jeg har virkelig hygget mig.

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

 

 

Skriv et svar

