Shopping – t-shirts

Skriv en kommentar

27. maj 2015 af Vejen til Birkin

Når jeg sidder og bliver inspireret på Pinterest, kan jeg se at jeg ofte pinner, de outfits, som består af en nederdel og så en lidt mere casual t-shirt. Så det er et look jeg vil prøve, så jagten på den perfekte t-shirt er gået ind.

t-shirt

 

1. Grå T-shirt fra By Malene Birger, hvor overskuddet går til Unicef. 2. Ternet t-shirt fra Custommade. 3. En klassisk sort T-shirt med en lille fin lomme fra Moss Copenhagen. 4. T-shirt fra Carven. Jeg er normalt slet ikke til slange print, men jeg synes denne T-shirt er så fin og så er den så blød. 5. Påsyet bling bling fra Day

 

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

 

Skriv et svar

