Dagens outfit – 112 – Ny t-shirt

Skriv en kommentar

30. juni 2015 af Vejen til Birkin

Da der skulle tage billeder til ‘dagens outfit’ i dag, fik jeg “besøg” og derudover har jeg min nye T-shirt på, som I første omgang endte med den fra By Malene Birger. Synes det med at jeg samtidig kunne støtte et godt formål var tiltalende.

 IMG_5346 IMG_5342 IMG_5339 IMG_5335T-shirt: By Malene Birger, Nederdel: H&M Conscious, Jakke: Zara, Sko: L’ Autre Chose

Ok, jeg ved godt at jeg er kuldskær, men det er altså lidt vildt at jeg fortsat hopper i strømpebukserne.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

