Dagens outfit 115 – Ny ynglingsbluse

Skriv en kommentar

17. august 2015 af Vejen til Birkin

Jeg er virkelig glad for min bluse fra Baum und Pferdgarten. Jeg har endda undersøgt om jeg ikke også kunne få den i grøn, men desværre fandtes denne ikke. Jeg synes den er nem at style med de ting jeg har i skabet, så dermed perfekt.

Billederne er fra før sommerferien, da vi fejrede min store søns, 5 års fødselsdag derfor flagene i baggrunden.

Plisseret nederdel med Baum Und Pferdgarten bluse 5 Plisseret nederdel med Baum Und Pferdgarten bluse - Blog Plisseret nederdel med Baum Und Pferdgarten bluse - Tøj til kontoretPlisseret nederdel og Notabene sandaler

 Bluse: Baum und Pferdgarten, Nederdel: H&M, Sko: Notabene, Solbriller: Dior

 

/Annette

 

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

