Ugen der gik #8

Skriv en kommentar

9. september 2015 af Vejen til Birkin

Halløj, hvad sker der lige. Her går jeg hjemme og “hygger” mig og så får jeg ikke engang opdateret bloggen. Som a-kassen siger, så er det at være jobsøgende et fuldtidsjob. Ok, jeg går pt også til alle de kurser som CA (min a-kasse) samt djøf (min fagforening) tilbyder.

I forrige uge var jeg til et fantastisk kursus, som hed “Kompetenceafklaring”. 2 dage, hvor vi arbejdede med vores værdier som jo så til sidst skulle munde ud i at vi kunne sætte enkelte ord på vores kompetencer. Meget intenst og meget “mig-fokuseret”. Især det at arbejde med mine værdier var en øjenåbner for mig. Jeg troede egentlig at så længde der var tal nok, så skulle jeg analysere dem, men jeg har haft fundet frem til at nej, det betyder rent faktisk noget for mig. Det gør selvfølgelig at jeg ikke kan søge hvad som helst, men jeg synes det et markant vigtigere at komme hjem glad end bare at have et arbejde.

På hjemmefronten kan jeg i denne tid hente ungerne lidt før, og ikke mindst tage den stores legekammerater med hjem, hvilke han nyder meget.  Det er bare om at nyde det, for om et par måneder er det forhåbentlig slut. Jeg får da også ordnet flere praktiske ting i løbet af dagen, som vi ellers skulle bruge aftnerne på. Det har været super rart, da mindste manden var syg at vi ikke skulle koordinere hvem bliver hjemme osv. (Ok, det skulle vi så alligevel, da jeg skulle til jobsamtale)

Så jeg er ved godt mod, det er simpelthen travlhed der gør at bloggen ikke opdateres oftere…
/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

