Efterårs trend – Minimalistisk

Skriv en kommentar

15. september 2015 af Vejen til Birkin

Nok ikke overraskende er én af de trends jeg nok vil meget i denne sæson “Det minimalistiske”.

Jeg er helt vild med denne kjole fra Fonnesbech.

Fonnesbech Mare Dress

Den er meget enkel og klassisk, hvilke jeg er vild med. Den har lidt kant med den flotte hals. På Fonnesbechs egen hjemmeside har de stylet kjolen helt fantastisk. Fonnesbech er et gammelt brand der er blevet relanceret her til sommersæsonen, og de ligger stor vægt på bæredygtighed, hvilke jeg synes er meget vigtigt. Ovenstående kjole kan jo bestemt også bruges i mange sæsoner, afhængigt af hvilke sko og støvler man sætter sammen med den.

Desværre har jeg ikke kunnet finde den i en fysisk butik, for jeg vil gerne lige prøve den og fittet inden jeg køber den.

 

/Annette

 

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

