Shopping – Sweatre med logo

Skriv en kommentar

7. oktober 2015 af Vejen til Birkin

Jeg havde faktisk tænkt mig at anskaffe mig en lækker sweater her til efteråret og gerne med logo. Så læste jeg i går i det nye Costume, at det åbenbart også er trendy..

Grunden til at jeg overvejer én er da jeg så denne klassisker fra Calvin Klein.

Clavin Klein logo sweater

Der er total 80’er stemning over den. Det er også derfor jeg synes 800 kr. er lidt vel dyrt, så jeg har fundet et alternativ hos MossCopenhagen, som jeg faktisk synes gør det lige så pænt.

MossCopenhagen logo Sweater

 

/Annette

 

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

